HOME

Thuiszorg-
verantwoordelijke acute zorg

Momenteel is er een vacature voor deze opdracht in het regioteam van Aalter

Jouw opdracht 

  • Je gaat op intakegesprek bij personen die omwille van  een onvoorziene, plotse gebeurtenis thuis zorg nodig hebben (bv. ontslag na een ziekenhuisopname). 
  • Je staat in voor de organisatie van de acute zorg: je maakt een planning op, stuurt de zorg bij...
  • Je coacht en werkt nauw samen met een klein, gespecialiseerd team van verzorgenden.
  • Je schat in of na deze kortdurende zorg (max. 14 dagen) vervolgzorg nodig is. 
  • Je bent de verbindingsfiguur tussen alle betrokken partners in zorg (huisarts, verpleegkundige, sociale dienst...)

Jouw kwaliteiten

  • Beschikken over een bachelor of master in de gezondheids- of sociale wetenschappen (verpleegkunde, sociaal werk, psychologie, pedagogiek...). 
  • Mensen met warme en nabije aandacht benaderen.
  • Je graag flexibel opstellen (bv. bereidheid tot avondlijke huisbezoeken, gezien de inhoud van de opdracht). 
  • Belang hechten aan behoefte- en doelgericht werken.
  • Graag zelfstandig werken maar je ook gemakkelijk kunnen invoegen in een team.
  • Graag met individuen én met groepen werken.
  • Leergierig zijn.
  • Je vlot kunnen verplaatsen in een ruime regio.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Deeltijds werk (28 à 32 uur/week, gespreid over 5 werkdagen).
  • Een opdracht met een grote dosis zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • Een boeiende mix tussen huisbezoeken, administratie en contact met basismedewerkers.
  • Een fijn team waar je altijd terecht kan.
  • Een uitgebreide startopleiding.
  • Ondersteuning door onze IT-coach.
  • Een gezinsvriendelijk beleid.
  • Occasioneel thuiswerk.
  • Doorgroeimogelijkheden.
  • Een correcte verloning volgens de barema's van de sector gezinszorg, inclusief 13e maand en rekening houdend met relevante anciënniteit.
  • Extralegale vakantiedagen, o.a. gekoppeld aan leeftijd en anciënniteit.
  • Kilometervergoeding.
  • Omnium-autoverzekering tijdens je opdracht.
  • Smartphone en laptop voor professioneel gebruik.
  • Korting op aankopen via Benefits@Work.

Zin om mee te werken? 

Stuur je motivatiebrief en je curriculum vitae uiterlijk op maandag 26 mei 2025 naar mevrouw Laura Picard, Thuiszorg Familiezorg, Biskajersplein 3, 8000 Brugge, of per mail via sollicitatie@thuiszorgfamiliezorg.be.

Je kan ook rechtstreeks solliciteren via onderstaande knop.

Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact nemen met mevrouw Emily Deroo, provinciaal coördinator rekrutering en loopbaanbegeleiding, tel. 050 33 02 70.