HOME

Wat gaat goed en wat kan beter?

Onze medewerkers zetten zich in voor warme, respectvolle thuiszorg. 

Waardering 

Ben je tevreden over Thuiszorg Familiezorg? Heb je vragen rond onze werking of ideeën om deze te verbeteren? Vertel het zeker aan de medewerker(s) bij je thuis. Je bent ook altijd welkom in het Familiezorghuis in je buurt. Of je vult onderstaand formulier in

Klachten

Verloopt onze zorg niet zoals je verwacht of merk je onprofessioneel gedrag op van een medewerker? Je kan dit melden aan het regionaal diensthoofd in je vertrouwde Familiezorghuis, of in het provinciaal Familiezorghuis via dit formulier: 

Je mag erop rekenen dat we je klacht zorgzaam en grondig onderzoeken en opvolgen. Je ontvangt van ons bericht en kan ons ook zelf contacteren i.v.m.:

  • bevestiging van ontvangst (ten laatste één week na de klacht)
  • informatie over de stand van zaken van het onderzoek (als de klacht na acht weken nog niet is afgehandeld)
  • informatie over het resultaat van het onderzoek (ten laatste binnen de week nadat de klacht is afgehandeld).


Mocht je je onvoldoende gehoord voelen, kan je je klacht ook richten tot het Departement Zorg, Koning Albert II-laan 35 bus 33, 1030 Brussel, tel. 02 553 35 00.