HOME

Ontwikkelaar & Helpdesk-
medewerker ICT

Ben jij een enthousiaste IT'er met een hart voor zorg? Wil je jouw technische expertise inzetten in een warme, mensgerichte organisatie met een hoge maatschappelijke relevantie?

Wij zoeken een nieuwe collega die mee wil bouwen aan onze digitale toekomst. 

Onmiddellijke indiensttreding is mogelijk, met een werkplek in hartje Brugge.

Jouw opdracht 

  • Je maakt deel uit van een hecht informaticateam en werkt nauw samen met de ICT-coördinator, ontwikkelaars en helpdeskmedewerkers.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt onze eigen maatsoftware.
  • Je biedt ondersteuning via onze interne ICT-helpdesk en helpt collega's bij technische vragen.

Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een bachelor of master in toegepaste informatica (of gelijkwaardig).
  • Je hebt ervaring met:
  • VB.NET, C#, .NET Framework en .NET Core
  • SQL Server, ASP.NET MVC, ASP.NET Core, JSON
  • authenticatie en beveiliging (ADFS, token-gebaseerde systemen)
  • Je bent leergierig, verantwoordelijk en discreet.
  • Je werkt nauwkeurig en bent flexibel ingesteld.
  • Je voelt je aangesproken door onze maatschappelijke missie: zorg aan huis.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Voltijds of deeltijds werk (min. 32u/week), met onmiddellijke indiensttreding.
  • Een boeiende mix van softwareontwikkeling en helpdeskwerk.
  • Een fijne werkplek in Brugge, met de mogelijkheid tot occasioneel thuiswerk.
  • Een warm team dat je ondersteunt vanaf dag één.
  • Een uitgebreide startopleiding.
  • Een gezinsvriendelijk beleid en doorgroeimogelijkheden.
  • Correcte verloning volgens de barema's van de sector gezinszorg, inclusief 13e maand en erkenning van relevante ervaring.
  • Extralegale vakantiedagen op basis van o.a. leeftijd en anciënniteit.
  • Kilometervergoeding en omniumverzekering tijdens je opdracht.
  • Korting op aankopen via Benefits@Work.

Sollicitatieprocedure

Bij Thuiszorg Familiezorg solliciteer je in 1, 2, 3! 

Stap 1: bezorg ons jouw sollicitatie

Solliciteer online via ons sollicitatieformulier. Elke kandidatuur bekijken we met zorg en aandacht. Voldoet jouw sollicitatie aan onze voorwaarden voor aanwerving? Dan volgt stap 2.

Stap 2: sollicitatiemoment 

We nodigen je uit om elkaar beter te leren kennen en vragen daarvoor een halve dag van je tijd. Is het resultaat positief? Dan volgt stap 3.

Stap 3: eindgesprek  

We nodigen je uit voor een laatste gesprek met het rekruteringsteam. Daarna laten we je binnen de twee weken weten of je bij ons kan starten.

Zin om mee te werken? 

Solliciteer ten laatste op maandag 17 november 2025 via onderstaande knop en upload daar je curriculum vitae en je motivatiebrief, gericht aan mevrouw Laura Picard, algemene directie.

Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact nemen met mevrouw Mieke Thooft, provinciaal coördinator IT, tel. 050 33 02 70.